کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در چهارمحال و بختیاری:

ايجاد شرکت‌هاي تعاوني فرصت مناسبي براي اقتصاد خواهد بود

2 اسفند 1394 ساعت 12:14

مدير کل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري گفت:شرکت‌هاي تعاوني با انديشه خرد جمعي موجب ايجاد اشتغال و توسعه اجتماعي، اقتصادي در استان مي‌شود.


به گزارش  جهانبین نیوز به نقل از بام ايران خبر، سيد عباس جزايري مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري بيان داشت: شرکت‌هاي تعاوني توليدي استان در شش ماهه اول امسال با توليد ۱۶۴ هزار تن محصولات از قبيل انواع سيم آلومينيومي، ورميشل و خوراک ماهيان سردآبي با ارزآوري ۵۰۰ هزار دلاربه کشورهاي عراق، ترکمنستان و قرقيزستان صادرکرده‌اند که نقش مهمي در اقتصاد استان دارد.

جزايري بااشاره به اينکه شرکت‌هاي تعاوني با انديشه خرد جمعي موجب ايجاد اشتغال و توسعه اجتماعي ، اقتصادي در استان خواهد شد بيان داشت: اين تفکر گروهي اتحاد و انسجام کار و توليد حفظ شده و با موفقيت بيشتري مي‌توانند به هدف اقتصادي خود ادامه دهند.

مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي چهارمحال و بختياري بيان کرد: امروزه تعاون اهرم مناسبى براى توسعه اقتصادى و اجتماعى به شمار مى‌رود که مى‌تواند در بهره‌ورى بهينه از شرايط زندگى، کار و توليد و ارتقاى سطح درآمد و وضعيت اجتماعى جامعه مؤثر باشد.

سيد عباس جزايري تصريح کرد: تعاوني‌ها در توسعه اقتصادي و اجتماعي و فرهنگي مي‌تواند چاره‌ساز بسياري از مشکلات و موانع اشتغال و توليد باشد.

وي افزود روحيه تعاون مي‌تواند مردم را در برابر سختي‌هاي کار و توليد نگه دارد و اراده آنان را در اموري که مربوط به خود آنان است عينيت بخشد.

جزايري خاطر نشان کرد: تعاون و همکاري متقابل زمينه‌هاي يگانگي و وحدت و يکپارچگي هر چه بيشتر مردم را در عرصه کسب و کار فراهم مي‌کند.

انتهاي پيام1026ج /530ب


کد مطلب: 27513

آدرس مطلب :
https://www.jahanbinnews.ir/news/27513/ايجاد-شرکت-هاي-تعاوني-فرصت-مناسبي-براي-اقتصاد-خواهد

جهان بین
  https://www.jahanbinnews.ir